TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Dopiero po interwencji mediów tani przewoźnik Wizz Air zwróci małżeństwu z Sopotu pieniądze za podwójnie kupione bilety. Problemy spowodował najprawdopodobniej błąd w przeglądarce internetowej.
reklama
W czasie kupowania biletów na lot Wizz Air do Lubeki, w trakcie autoryzacji karty kredytowej zawiesiła się przeglądarka internetowa. Pechowy klient po kilku minutach czekania na reakcję komputera odświeżył stronę, po czym na ekranie wyświetlił się komunikat: "bilety zostały już sprzedane, prosimy spróbować ponownie". W praktyce właśnie on kupił bilet, nie wiedząc jednak o tym, dokonał ponownej transakcji.
Po kolejnym zakupie biletów okazało się, że z konta pobrane zostały obie sumy. Na infolinii początkowo klientów poinformowano, że nic nie da się zrobić, a za drugim razem spisano dane rezerwacji oraz poproszono o wybranie tej, z której klienci chcą skorzystać. Niestety na tym pomoc przewoźnika w usunięciu problemu się zakończyła.
Dopiero po opisaniu sprawy przez Gazetę Wyborczą przewoźnik zobowiązał się do zwrócenia pieniędzy za podwójna rezerwację.
- Zawsze w sytuacji, gdy nasz klient niechcący dokona podwójnej rezerwacji, oddajemy pieniądze za "drugi" bilet - informuje Natasza Kezmar z Wizz Air. - Warunkiem jest zgłoszenie się do infolinii w ciągu dwóch godzin od pechowej rezerwacji. W tym przypadku reakcja infolinii była z początku inna, gdyż klienci podczas drugiej rezerwacji wybrali inny dzień lotu niż za pierwszym razem. Uznajemy jednak ich reklamację i zwrócimy pieniądze za niewykorzystaną rezerwację - dodaje.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami