TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-02-10 - Tripsta.pl uruchamia helpdesk na Blipie

Internetowe biuro podróży Tripsta.pl uruchamia helpdesk na Blipie. Konsultanci będą doradzać w zakresie rezerwacji biletów lotniczych i hoteli.

reklama


Od teraz każdy użytkownik Blipa za pośrednictwem kanału Tripsta.pl będzie mógł zadać pytanie dotyczące ceny czy terminów połączeń lotniczych, szczegółów odprawy na lotnisku, limitów bagażowych, a także rezerwacji hoteli. Jest to trzeci kanał komunikacji z klientem uruchomiony przez serwis, po obsłudze telefonicznej i mailowej.

- Wdrożyliśmy helpdesk na Blipie, ponieważ chcemy, aby nasi konsultanci byli łatwo dostępni w miejscach, w których znajdują się osoby zainteresowane połączeniami lotniczymi i rezerwacją hoteli - mówi Anna Galewska z internetowego biura podróży Tripsta.pl. -Teraz możemy nie tylko szybciej i bardziej efektywnie doradzać klientom, ale także zbierać informacje zwrotne - dodaje.

Na Blipie obecne są już profile turystyczne, jednak większość z nich skupia się na informowaniu o promocyjnych ofertach czy branżowych wydarzeniach. Tripsta będzie wykorzystywała mikroblog przede wszystkim do dwustronnej komunikacji z użytkownikami.

Serwis Tripsta.pl należy do firmy Travelplanet24, zarejestrowanej w Grecji i obecnej w krajach UE od 2005 roku. Tralevplanet24 to jedna z trzech największych internetowych agencji turystycznych w Grecji, której obroty sięgają 20 mln euro rocznie. Na polskim rynku agencja obecna jest od połowy 2010 roku, dzięki uruchomieniu serwisu Tripsta.pl. Travelplanet24 jest również właścicielem stron internetowych travelplanet24.com, myferry.de oraz myferry.eu



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com