TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-03-02 - Lufthansa: ruszyła skierowana do Polaków akcja "Warto przeżyć taką chwilę"

Po kontrowersyjnej sprawie Jana Rokity wyrzuconego z samolotu Lufthansy, przewoźnik rozpoczął akcję promocyjną dla polskich pasażerów.

reklama


Niemieckie linie wystartowały z akcją dwa dni po wyprowadzeniu polskiego byłego posła z pokładu samolotu. Lecz Lufthansa zapewnia, że akcja nie ma ona nic wspólnego z tym wydarzeniem.

Potwierdza to Mateusz Zmyślony z agencji reklamowej Eskadra. - Lufthansa nie miała szans tak szybko przygotować promocji. Musiała mieć ją już wcześniej zaplanowaną, ale w tym czasie jest bardzo trafiona - dodaje.

Lufthansę reklamuje opalona blondynka na tle samolotu. Ceny biletów lotniczych w akcji pod hasłem "Powitaj Europę dzięki zaskakująco niskim cenom. Warto przeżyć taką chwilę" w obie strony zaczynają się od 399 zł.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com