TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
15 października Lufthansa rozpoczęła kampanię reklamową w Polsce. Ma ona na celu promować niskie ceny biletów na przeloty do wybranych miast w Europie.
reklama
Kampania pod hasłem: "Do zobaczenia" jest pierwszą ogólnopolską akcją niemieckiego przewoźnika, które promuje nie tylko markę, ale także zróżnicowaną cenowo ofertę linii. Niemieckie linie za pomocą tej reklamy chcą udowodnić, iż są przewoźnikiem zarówno dla klientów biznesowych, jak i turystów.
Oferta promocyjna Lufthansy obejmuje 12,208 połączeń tygodniowo do 17 miast w Niemczech i 93 miast w 36 krajach Europy.
Reklamy Lufthansy będą publikowane w prasie, internecie i pojawią się na nośnikach reklamy zewnętrznej. W centrum Warszawy będzie megaboard reklamowy przewoźnika. Reklamę pod hasłem "Do zobaczenia" usłyszeć także będzie można w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych.
Kampania niemieckich linii lotniczych w Polsce potrwa do 30 listopada 2007 roku.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami