TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-09-16 - "Mazury cud natury" - najefektywniejsze hasło reklamowe

W rankingu GfK Polonia sporządzonym na zlecenie "Rzeczpospolitej" wygrało hasło "Mazury cud natury". Jego autor chce być jednak anonimowy.

reklama


Ranking zawiera najatrakcyjniejsze slogany promujące polskie miasta i regiony. Hasło o Mazurach zyskało 26% głosów badanych. Dużo głosów zebrało także "Zakopane - najbliżej Tatr" - 21% i "Gdańsk - morze możliwości" - 18%.

Władze samorządów zdają sobie sprawę, że dobra promocja regionów przynosi wymierny efekt w postaci wzrostu liczby turystów. Świnoujście w tym roku wydało już na promowanie wizerunku 2,5 mln zł, Poznań - 15 mln zł. Lublin przez trzy lata wydał 6 mln zł.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com