TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-12-10 - LOT wkracza na rynek tanich linii

Ekspresowa reakcja LOT na bankructwo Air Polonii.

reklama


Zaraz po upadku Air Polonii LOT ruszył z kampanią reklamową swojej taniej linii lotniczej. Część reklam odwołuje się do upadłej spółki: "Finis Poloniae?", "Pionierzy mają najtrudniej. Ale bez nich nie ma zmian na lepsze" - i tu pada odwołanie do pionierskich działań LOTu i jego solidności: "Przeleciałeś się na taniej linii? Lepiej polecieć LOT-em", "LOT figla Ci nie spłata. Najwyżej fajną promocję", "Zanim polecisz, sprawdź, czy to właściwa linia".

Z powyższymi hasłami reklamowymi można się od wczoraj spotkać w prasie ("Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita", "Super Express", "Fakt", "Życie Warszawy") a od dzisiaj w "RMF FM" oraz "Radiu ZET". Kampanię tą przygotowała "Gruppa66" a potrwać ma do połowy grudnia.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com