TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-10-30 - Konkurs na najlepszy produkt turystyczny rozstrzygnięty!

W środę, 25 października na Międzynarodowym Salonie Turystycznym TOUR SALON 2006 w Poznaniu miało miejsce rozstrzygnięcie konkursu na najlepszy produkt turystyczny oraz uroczyste wręczenie Certyfikatów Polskiej Organizacji Turystycznej.

reklama


W skład Kapituły weszli: Przewodniczący: Jan Wysokiński - Stowarzyszenie Ekspertów Turystyki, Halszka Wasilewska - TVP, Jerzy Domański - Tygodnik "Przegląd", Ryszard Kunce - PTTK, Jacek Debis - Polska Agencja Rozwoju Turystyki oraz Rafał Szmytke - Polska Organizacja Turystyczna.

W sumie na konkurs wpłynęły 124 produkty turystyczne. W jednym, jawnym głosowaniu Kapituła wybrała 16 najlepszych produktów turystycznych, a także przyznała 3 wyróżnienia.

Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej dla Najlepszego Produktu Turystycznego w 2006 roku otrzymały:

Województwo dolnośląskie:
- Bolesławiecki Ośrodek Kultury za Bolesławieckie Święto Ceramiki

Województwo lubelskie:
- Urząd Miasta Chełma za Chełmskie Podziemia Kredowe w Zabytkowej Kopalni Kredy

Województwo łódzkie:
- Apsys Management Sp. z o.o. za "Manufakturę Łódzką. W królestwie Izraela Poznańskiego"
- PPHU "IMAX" Juliusz Szymański za Trasę Turystyczną "Bunkier w Konewce"

Województwo małopolskie:
- Stacja Narciarska Wierchomla za "Park Rowerowy Wierchomla"

Województwo mazowieckie:
- Fundacja "Polskie Orły" za Międzynarodowy Piknik Lotniczy w Góraszce

Województwo opolskie:
- Kluczborsko-Oleska Lokalna Organizacja Turystyczna za "Zwierciadło Przeszłości"

Województwo podlaskie:
- Regionalny Ośrodek Kultury i Sztuki w Suwałkach za "Jarmark Folkloru i Jadła Kresowego bliny, cepeliny, pierogi..."
- Gospodarstwo Agroturystyczne "Tatarska Jurta" za Szlak Tatarski

Województwo pomorskie:
- Urząd Gminy Sztutowo za zintegrowany produkt turystyki kulturowej "Dni Rybaka"

Województwo świętokrzyskie:
- Lokalna Organizacja Turystyczna "Kraina Legend Świętokrzyskich" za "Krainę mocnych wrażeń"
- Muzeum Historyczno-Archeologiczne w Ostrowcu Świętokrzyskim za "Podróże z pasją" podziemną trasę turystyczną w prahistorycznych kopalniach krzemienia pasiastego oraz rekonstrukcję wioski neolitycznej
- Agencja Reklamowa Mediateka za "Świętokrzyskie Dni Kupały"

Województwo wielkopolskie:
- Fundacja Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego MALTA za Międzynarodowy Festiwal "MALTA"
- PKP CARGO S.A. Zakład Taboru w Poznaniu za Parowozownię WOLSZTN

Województwo zachodniopomorskie:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Bravo" za Skansen Wypieku Chleba BRAVO w Ustroniu Morskim

Wyróżnienia przyznano za przedsięwzięcia, których nie można uznać za kompleksowy produkt turystyczny, ale mają duży wpływ na atrakcyjność produktów turystycznych istniejących w danym regionie.

Wyróżnienia otrzymały:
- Łodź Art Center za kulturalną linię autobusową ArtBus - oryginalny pomysł na zwiedzanie Łodzi,
- Kopalnia Soli w Wieliczce za kreację i kontynuację wdrażania nowych pomysłów na zwiedzanie kopalni w tym za produkt "Odkrywamy Solilandię",
- Muzeum Historyczne Miasta Gdańska za efektowną ekspozycję Muzeum Bursztynu.

Certyfikat Specjalny Internautów za największą liczbę głosów przyznanych w głosowaniu internetowym otrzymała:
- Agencja Turystyczno-Usługowo-Handlowa SINDBAD za "Poland for Weekend" - interaktywne pakiety turystyczne dla turystów indywidualnych, którzy podróżują do Polski liniami lotniczymi.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com