TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Trwający od maja do końca października Konkurs Jakości Usług w hotelach Polish Prestige Hotels dobiegł końca.
reklama
Konkurs, organizowany przez Fundację PPH co dwa lata, ma na celu dokonanie anonimowej oceny poziomu usług wszystkich hoteli PPH z punktu widzenia gościa hotelowego. Zgodnie z regulaminem Konkursu oceniana jest jakość świadczeń w kategorii usług podstawowych i dodatkowych, a jego wyniki są podstawą aktualizacji rankingu hoteli Polish Prestige Hotels.
Podczas obrad Rady Hoteli PPH, które w dniach 6-7 listopada br. odbyły się w hotelu Klimek w Muszynie, przedstawiciele firmy AT Comunications A. Tulejko, która przeprowadziła Konkurs, dokonali prezentacji przebiegu konkursu i ogłosili jego wyniki.
"Perła Hoteli" jako statuetka przechodnia dla najlepszego hotelu PPH dostała się w ręce dyrektora Jacka Suchenka zarządzającego hotelem "Warszawianka Centrum Kongresowe - Hotel Wellness & SPA" w Jachrance k/Warszawy, a kolejne miejsca w Konkursie zajęły hotele: Villa Park - Klinika Zdrowia i Urody w Ciechocinku i ex aequo - Akwawit w Lesznie, Branicki w Białymstoku oraz hotel Europa w Lublinie.
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami