TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Jedna z najpopularniejszych sieci restauracji, serwujących prawdziwie polskie jedzenie zdecydowała się na poszerzenie rynków zbytu swoich produktów, poprzez ich sprzedaż w sieciach handlowych.
reklama
W efekcie w supermarketach Ahold, Alma i Carrefour można kupić kiełbasy, smalec i konfitury sygnowane marką restauracji Chłopskie Jadło.
Dodatkowo Chłopskie Jadło zapowiedziało, iż rozpocznie również produkcję cateringową dla innych lokali gastronomicznych. Już niedługo w hurtowniach Makro będzie można kupić m.in. mrożone pierogi ruskie, mięsne oraz z kapustą w opakowaniach cateringowych - po 6 i 12 kg.
Dla wielu lokali gastronomicznych jest to z pewnością szansa na włączenie do swojego menu naprawdę smacznych, tradycyjnych wyrobów kuchni polskiej. Jednak dla samej sieci restauracji Chłopskie Jadło wkroczenie z produktami do hipermarketów i hurtowni może raczej okazać się pierwszym krokiem do utraty pozycji na rynku oryginalnych i godnych polecenia lokali gastronomicznych.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami