TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-03-10 - Rainbow Tours rozszerza własną sieć sprzedaży

Jednym z najważniejszych elementów strategii Rainbow Tours jest budowa własnej, silnej i dobrze zorganizowanej sieci sprzedaży. Toteż biuro podróży otworzyło swoje już pierwsze biuro w Opolu oraz drugi oddział w Katowicach. Wczoraj (10.03.2008) uruchomiło Biuro Obsługi Klienta w Szczecinie, przy ulicy Wojska Polskiego 12.

reklama


Na ten rok touroperator planuje otwarcie 12 salonów w różnych regionach kraju m.in. na wybrzeżu i południu. Chce budować placówki nie tylko w największych miastach, ale również w mniejszych, w których do tej pory nie było firmowych biur Rainbow Tours.

Dzięki dużej sieci własnych biur obsługi klienta touroperator obniży koszty, gdyż sprzedaż ofert Rainbow Tours będzie tańsza od tej realizowanej przez agentów. Wzrośnie także jakość obsługi klienta. We własnych salonach biuro ma pełną kontrolę nad realizacją strategii firmy, która zakłada najwyższy poziom obsługi klienta - mówi Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours.

Aktualnie giełdowy touroperator ma w Polsce 28 firmowych biur oraz 3 działające na zasadzie franszyzy. Roczne przychody każdego z nowych biur obsługi klienta szacowane są na poziomie 1,5 - 2 mln zł.

Spółka akcyjna Rainbow Tours działa na rynku usług turystycznych od 1990 roku. W 2000 roku doszło do fuzji Rainbow Polska z Globtroter Polska i było to pierwsze na polskim rynku połączenie dwóch touroperatorów. W maju 2007 roku zapadła decyzja o wprowadzeniu spółki do publicznego obrotu, a w październiku Rainbow Tours pojawiło się na Giełdzie Papierów Wartościowych.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com