TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Sieć restauracji SPHINX podpisała umowę z agencją Toolbox Creative Communications.
reklama
Zgodnie z umową, agencja zajmie się szeroko pojętymi działaniami public relations. Będzie to między innymi opracowanie i wdrożenie nowej strategii komunikacyjnej obejmującej zewnętrzny i wewnętrzny PR.
Toolbox zadba także o pozytywny wizerunek firmy oraz utrzymanie kontaktów z klientami. Umowa obejmuje również przeprowadzenie wewnętrznego audytu komunikacyjnego oraz analizę kanałów komunikacji i określenie potrzeb komunikacyjnych w ramach organizacji.
Działaniami media relations zostaną objęte niektóre pisma branżowe regionalne i ogólnopolskie.
Już we wrześniu została zainaugurowana akcja marketingowo-promocyjna której celem było zwrócenie uwagi klientów na sieć.
Restauracje SPINX obecne są na polskim rynku od 10 lat. Sieć obecnie liczy 70 placówek.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami