TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-02-18 - Dosyć "Cepelii"

Czas skończyć z promowaniem Polski za granicą jako kraju rustykalnego, warto postawić na wizerunek kraju nowoczesnego.

reklama


Na wczorajszym posiedzeniu sejmowej Komisji Spraw Zagranicznych podsekretarz stanu w MSZ B. Zaleski mówił posłom, że jednym z priorytetowych zadań MSZ jest promocja Polski za granicą. Akcję promowania marki Polski na świecie rozpoczęto przed miesiącem, angażując na konsultanta jednego z najwybitniejszych światowych kreatorów wizerunku Wally'ego Olinsa.

Polska ma być postrzegana jako państwo nowoczesne, dobrze zorganizowane, gdzie można robić dobre interesy. Najważniejsze programy promocyjne naszego kraju w tym roku to sezon Polski na Ukrainie oraz sezon Polski we Francji. Zaplanowano także promocję polskiej gospodarki podczas ateńskich igrzysk olimpijskich. Niebawem powstanie rada Promocji Polski, która zapewnić ma spójność wszystkich działań promocyjnych.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com