TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Ubiegły rok był dla travelplanet.pl udany. Firma zamknęła go sprzedażą na poziomie 38,2 mln złotych (kwota Total Transaction Value). Do tego należy doliczyć sprzedane bony płatnicze na 1,99 mln złotych, a więc łączna sprzedaż przekracza 40 milionów złotych.
reklama
Na giełdzie coraz lepsze wyniki spółki wpłynęły na wzrost cen jej walorów od ceny emisji 18zł do obecnych 24,80zł (z czego wzrost o 16% nastąpił w ostatnie piątkowe notowanie).
Spółka obsłużyła w ciągu roku ponad 20 tys. klientów i uruchomiła pierwsze POKi (Punkty Obsługi Klienta) w centrach handlowych. Zwiększyła się także sprzedaż biletów lotniczych dzięki przejętemu w 2003 roku serwisowi Aero.pl.
W dalszych planach spółka ma otwarcie kolejnych (prawdopodobnie 8-miu) POKów, rozwój marki TravelPass (dystrybucja bonów płatniczych i obsługa podróży służbowych) oraz sprzedaż rezerwacji tanich hoteli w Polsce i na świecie. Pomimo otwierania punktów obsługi klientów, dla spółki nadal priorytetem ma pozostać sprzedaż przez sieć.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami