TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Amadeus oferuje nową usługę pozwalającą przekazywać pasażerom informacje o lotach linii Grupo SATA poprzez SMS.
reklama
Grupo SATA, grupa transportu lotniczego z Azorów, jako pierwszy przewoźnik lotniczy na Å›wiecie, udostÄ™pnia pasażerom informacje o zmianach dotyczÄ…cych ich podróży za poÅ›rednictwem SMS, korzystajÄ…c z nowego rozwiÄ…zania Altéa Automated Customer Contact.
Altéa Automated Customer Contact to aplikacja umożliwiajÄ…ca liniom lotniczym powiadamianie pasażerów o zmianach dotyczÄ…cych zarezerwowanego lotu i przebiegu podróży za pomocÄ… wiadomoÅ›ci tekstowych wysyÅ‚anych na ich telefony komórkowe.
Nowe rozwiązanie przynosi korzyści zarówno liniom lotniczym, jak ich pasażerom, do których należą m. in.:
- znaczna oszczędność czasu przy powiadamianiu pasażerów o zmianach rezerwacji;
- zwiększenie zadowolenia podróżnych - pasażerowie, których dotyczą zmiany godzin lotu, są o tym natychmiast informowani odpowiednimi komunikatami, co oznacza większą personalizację usług;
- redukcja kosztów związanych ze zobowiązaniami linii lotniczych odnośnie odszkodowań.
Grupo SATA wykorzystuje już rozwiÄ…zanie Amadeus Altéa Reservation do rezerwacji offline i online, a także pakiet rozwiÄ…zaÅ„ do obsÅ‚ugi handlu elektronicznego. Wdrożenie rozwiÄ…zania Altéa Automated Customer Contact jest częściÄ… szerokiej umowy, zawartej niedawno przez Grupo SATA i firmÄ™ Amadeus, przewidujÄ…cej wyposażenie linii lotniczych wchodzÄ…cych w skÅ‚ad grupy w systemy obsÅ‚ugi pasażerów nowej generacji.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami