TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-03-03 - Pomorskie promuje się na berlińskim dworcu

Od 10 marca województwo pomorskie będzie promować się na dworcu głównym w Berlinie. W miejscu gdzie codziennie przechodzi 100 tys. osób pojawią się billboardy promujące Gdynię oraz Gdańsk.

reklama


Za kampanię odpowiedzialna jest Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, która zarezerwowała nośniki do końca czerwca br. Gdyński billboard promować będzie flagowy produkt tego miasta, regaty The Tall Ships` Races - wyścigi wielkich żaglowców, które odbędą w dniach 2-5 lipca. Tablica reklamująca Gdańsk promować będzie z dobrze znaną wizualizacją użytą do promocji w CNN. Łączna powierzchnia obrazów to 200 mkw.

Tego rodzaju promocja jest rezultatem uzyskania przez Województwo Pomorskie statusu Regionu Partnerskiego Polskiego Stoiska Narodowego podczas zbliżających się targów ITB w Berlinie (11-15.03.2009 r.).

Również w powiązaniu z tym przedsięwzięciem, już 3 marca zorganizowana zostanie konferencja prasowa promująca Pomorze jako miejsce atrakcyjnej destynacji turystycznej. Podczas konferencji przedstawione zostaną nowe produkty turystyczne, najważniejsze wydarzenia kulturalne i rozrywkowe. Swoją obecność na konferencji potwierdziło ponad 40 zagranicznych dziennikarzy. Dzięki tym działaniom region pomorski ma szansę na jeszcze mocniejsze skupienie na sobie uwagi potencjalnych turystów. W ubiegłym roku Niemcy byli najliczniejszą grupą odwiedzającą Województwo Pomorskie.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com