TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
18 sierpnia br. Cendant TDS oraz Lufthansa ogłosili rozszerzenie współpracy mające na celu ujednolicenie dostępu do taryf przewoźnika. Dzięki temu porozumieniu wszyscy agenci podłączeni do systemu Galileo mają zapewnioną równorzędność w korzystaniu z tych samych stawek, które dotychczas dostępne były jedynie w bezpośrednich kanałach sprzedaży przewoźnika.
reklama
Równorzędny dostęp do tych samych stawek oznacza, że agent oferując klientowi konkretną taryfę może być pewien, iż jego propozycja jest najniższa z możliwych dostępnych w danym momencie. Jest to bardzo istotne udogodnienie, zwłaszcza w czasie nasilającej się konkurencji ze strony internetowych kanałów dystrybucji.
"Komputerowe systemy globalnej dystrybucji (GDS) są dla linii lotniczych kluczowym elementem w strategii efektywnej sprzedaży. Galileo dostrzegło jednak konieczność ponownego przedefiniowania obecnie stosowanego modelu, aby dystrybucja poprzez GDS stała się bardziej korzystna finansowo w dłuższym okresie zarówno dla przewoźnika, jak i agencji turystycznej" stwierdził Bryan Conway, wiceprezes zarządu Cendant nadzorujący Airline Services .
Z kolei Andreas Haug odpowiedzialny w Lufthansie za dział sprzedaży podkreśla wagę agencyjnego kanału sprzedaży i funkcjonalnej kreatywności, jaką na tym polu przejawia Candant Corporation i należące do niego Galileo. "Innowacyjne porozumienie jest kolejnym rozwiązaniem mającym na celu stworzenie stabilnego modelu dystrybucji, który przynosić będzie korzyści linii lotniczej, ale także biurom podróży i dostawcom systemów dystrybucji (GDS)".
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami