TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Geovita we wrześniu ostro ruszyła z akcjami promocyjnymi, które mają odświeżyć jej wizerunek.
reklama
Po pierwsze rozpoczęła się kampania reklamowa pod hasłem "Trzy dni konferencji i luzik", skierowana do organizatorów konferencji, eventów i szkoleń. W ramach reklamy outdoorowej Geovita ustawiła kilkaset billboardów. Ten etap promocji zakończy się 30 września.
We wrześniu ruszyła kampania internetowa. Firma umieściła 4 interaktywne bannery na największych portalach tematycznych.
Geovita posiada 11 nowoczesnych obiektów wypoczynkowych. Są one położone w malowniczych miejscowościach w górach (Jugowice, Lądek Zdrój, Wisła, Zakopane, Złockie, Krynica-Zdrój ) i nad morzem (Dąbki, Dźwirzyno, Mrzeżyno).
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami