TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Firma Glob Media, która specjalizuje się w realizacji projektów z zakresu ambient media, poszerza swoją ofertę usług reklamowych na lotniskach.
reklama
- Obecnie dysponuje już około 150 powierzchniami ekspozycyjnymi w prawie wszystkich portach lotniczych, włącznie z warszawskim Okęciem - podał serwis Media&Marketing Polska.
Wśród nich znajdują się powierzchnie reklamowe o formacie 12x4 m, citylighty, możliwości brandowania autobusów oraz wyklejania drzwi wejściowych na lotnisko. Do tej pory w portach lotniczych prowadzone były już akcje reklamowe dla takich marek jak: Tyskie, Orange, Grupy Żywiec i Chevroleta.
Glob Media podpisała równieć opiewający na rok kontrakt na realizację kampanii reklamowej piwa Tyskie na dworcach PKP, gdzie także jak na lotniskach tworzona jest kompleksowa oferta nośników. Sieć rozpoczęła swoje działania na 10 dworcach kolejowych w największych miastach Polski, z wyjątkiem Warszawy. Formaty reklamowe są bardzo zróżnicowane i uzależnione od dworca, wśród nich są siatki winylowe, wklejki foliowe, backlite'y.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami