TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-09-01 - Glob Media buduje ofertę reklamową dla lotnisk i dworców PKP

Firma Glob Media, która specjalizuje się w realizacji projektów z zakresu ambient media, poszerza swoją ofertę usług reklamowych na lotniskach.

reklama


- Obecnie dysponuje już około 150 powierzchniami ekspozycyjnymi w prawie wszystkich portach lotniczych, włącznie z warszawskim Okęciem - podał serwis Media&Marketing Polska.

Wśród nich znajdują się powierzchnie reklamowe o formacie 12x4 m, citylighty, możliwości brandowania autobusów oraz wyklejania drzwi wejściowych na lotnisko. Do tej pory w portach lotniczych prowadzone były już akcje reklamowe dla takich marek jak: Tyskie, Orange, Grupy Żywiec i Chevroleta.

Glob Media podpisała równieć opiewający na rok kontrakt na realizację kampanii reklamowej piwa Tyskie na dworcach PKP, gdzie także jak na lotniskach tworzona jest kompleksowa oferta nośników. Sieć rozpoczęła swoje działania na 10 dworcach kolejowych w największych miastach Polski, z wyjątkiem Warszawy. Formaty reklamowe są bardzo zróżnicowane i uzależnione od dworca, wśród nich są siatki winylowe, wklejki foliowe, backlite'y.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com