TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-04-30 - Nowa kampania promocyjna Ecco Holiday - "Jeśli kurs euro spadnie, oddamy Ci różnicę!"

W majowej kampanii Eco Holiday (start 1 maja) touroperator będzie kusił turystów specyficznymi zniżkami, zależnymi od.. kursu Euro.

reklama


We wszystkich materiałach reklamowych jakie zostaną wyemitowane w maju, pojawi się informacja, że do kalkulacji cen oferty Ecco Holiday został przyjęty kurs 1 euro równy 4,30 zł, a jeżeli kurs euro spadnie, różnicę odda klientowi firma. Zwroty będą naliczane od ceny podstawowej (tzn. z wyłączeniem opłat lotniskowych, paliwowych oraz ubezpieczenia) proporcjonalnie do spadku ceny euro, według następującej zasady:

Kurs euro
Obniżenie ceny podstawowej
4,29 - 4,10 - > 0%
4,09 - 4,00 - > 5 %
3,99 - 3,90 - > 7 %
3,89 - 3,80 - > 9 %
3,79 - 3,70 - > 11 %
3,69 - 3,60 - > 13 %
3,59 - 3,50 - > 15 %
3,49 i mniej - > 17% i więcej

W momencie wzrostu kursu euro, ewentualne dopłaty będą naliczane analogicznie do powyższego przykładu według następującego schematu:

Kurs euro
Wzrost ceny podstawowej
4,30 - 4,50 - > 0%
4,51 - 4,60 - > 5 %
4,61 - 4,70 - > 7 %
4,71 - 4,80 - > 9 %
4,81 - 4,90 - > 11 %
4,91 - 5,00 -> 13 %
5,01 - 5,10 - > 15 %
5,11 i więcej - > 17% i więcej

Powyższy przykład tyczy się rezerwacji dokonanych w maju br. oraz obejmuje wyloty od 25 czerwca. Zwroty będą naliczane zgodnie z tabelą kursu sprzedaży Euro BRE Banku S.A., która przypada na 30-sty dzień przed terminem wylotu, o czym klienci mają zostać poinformowani najpóźniej 21 dni przed wyjazdem. Zwroty będą dokonywane w postaci talonów podlegających wymianie na świadczenia w miejscu wakacyjnym (np. wycieczka fakultatywna, czy też wypożyczenie samochodu).

Do przekazania informacji o promocji zostanie wykorzystana prasa (turystyczne dodatki do "Gazety Wyborczej" i "Dziennika"), miesięczniki podróżnicze ("Podróże", "Voyage"), a także Internet (m.in. nasza-klasa, onet.pl, interia.pl oraz wp.pl, google). Jednocześnie, przy współpracy z Turespanią, logo Ecco Holiday ma się pojawić na billboardach promujących Hiszpanię (miasta: Warszawa, Poznań, Trójmiasto, Wrocław, Kraków, GOP, łącznie: 680 tablic).

Na początku maja, do 500 000 skrzynek pocztowych wybranych gospodarstw domowych w najlepszych dzielnicach największych miast ma trafić ulotka o charakterze poradnika, pt. "O czym warto wiedzieć przed wakacjami?" Opisane zostały w niej kategoryzacje hoteli, sposób kalkulacji cen, możliwości dopłat i zwrotów, a ponadto, na co zwrócić uwagę dokonując wyboru organizatora wakacji. Zaprezentowane zostaną przykładowe oferty hoteli 4-gwiazdkowe oraz posiadające 5 gwiazdek, z uwzględnieniem wylotów z lotnisk lokalnych.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com