TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Scandinavian IT Group wprowadziło w tym tygodniu odprawę głosową za pomocą telefonu komórkowego. Aby skorzystać z odprawy głosowej trzeba zarezerwować bilet na stronie www.scandinavian.net co najmniej na 22 godziny przed odlotem, pozostawiając na stronie numer swojego telefonu komórkowego.
reklama
Po potwierdzeniu rezerwacji, pasażer otrzymuje SMS informujący go, że może przystąpić do odprawy telefonicznej. Przez telefon klient musi odpowiedzieć na kilka pytań - tak jak podczas zwykłej odprawy.
Po odprawie pasażerowie z bagażem podręcznym mogą na lotnisku skierować się prosto do odpowiedniej bramki. Pasażerowie z większą ilością bagażu mogą zostać obsłużeni przez automat - po duńsku, norwesku, szwedzku lub angielsku - w zależności od numeru kierunkowego wpisanego telefonu komórkowego lub własnego wyboru klienta.
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami