TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Travelport GDS, jeden ze światowych dostawców globalnego systemu dystrybucji (GDS), powołał Marcina Pilarskiego na stanowisko nowego dyrektora regionalnego Europy Północno-Wschodniej. Zajmując stanowisko Regional Manager North Eastern Europe będzie odpowiadał za zarządzanie bieżącą działalnością firmy w Polsce oraz krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia). Ta decyzja, która weszła w życia natychmiast po jej ogłoszeniu, pozostaje w bezpośredni sposób związana z ostatnim oświadczeniem Travelport na temat planowanych wielomilionowych inwestycji w Europie Wschodniej. Zarząd dostrzegł potencjał wzrostu w tym właśnie regionie, pomimo występującej w ostatnich miesiącach stagnacji gospodarczej.
reklama
Marcin Pilarski, wcześniej kierował firmą Galileo Polska, dystrybutora marki Galileo by Travelport w Polsce. Będzie bezpośrednio podlegał Niklasowi Andrenowi, Managing Director for Eastern Europe. Jego nowy, rozszerzony zakres obowiązków obejmuje bliską współpracę z Galileo Polska oraz kierowanie działaniami operacyjnymi firmy na terenie całego regionu Europy Północno-Wschodniej.
Marcin Pilarski, odegrał w Galileo Polska istotną rolę, przyczyniając się do znacznego wzrostu udziału Galileo na rynku w Polsce. Wcześniej pełnił różnego rodzaju funkcje menedżerskie w renomowanych firmach branży turystycznej, m.in. na stanowisku dyrektora zarządzającego spółki Ann Rent a Car na obszarze Polski oraz Czech.
Jak powiedział Niklas Andren, Mananging Director for Eastern Europe, Tracelport GDS, Marcin Pilarski, w okresie sześciu lat kierowania GDS Galileo w Polsce wniósł bardzo znaczący wkład w rozwój firmy, a ponadto pomyślnie wprowadził Travelport GDS na pozycję kluczowego gracza w polskiej branży usług turystycznych. Jest pewien, że z jego ogromną wiedzą na temat sektora GDS w połączeniu z podejściem, które jest zorientowane na klienta, biznes Travelport GDS w dalszym ciągu będzie rosnąć w siłę w tym rozwijającym się obecnie regionie.
Marcin Pilarski, którego bazą operacyjną stanie się nowe centrum Europy Północno-Wschodniej w Warszawie, przyznał, że Travelport jest dynamiczną organizacją, która na rynku polskim jest dobrze znana z budowania długoterminowych relacji partnerskich ze swoimi klientami. Wyraził też zadowolenie, że będzie miał teraz okazję, aby wykorzystać komplementarne siły systemów Galileo oraz Worldspan, prowadząc proces ewolucji GDS na terenie Europy Północno-Wschodniej. Dla jego zespołu rok 2009 zapowiada się bardzo ekscytująco, bowiem wprowadza nową innowacyjną technologię GDS, która ma na celu wsparcie rozwoju działalności biznesowej agentów biur podróży, jednocześnie zapewniając dostęp do bogatych treści samochodowych, hotelowych i linii lotniczych.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami