TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-09-27 - Centralwings uruchamia call center w języku francuskim

Call Center Centralwings rozszerza swoją ofertę. Teraz konsultanci udzielają informacji o aktualnym rozkładzie i promocjach także w języku francuskim. Wkrótce uruchomiony zostanie również dodatkowy numer telefonu dla pasażerów Centralwings.

reklama


Każdego dnia z usług Call Center Centralwings korzysta do 2500 osób - to czterokrotnie więcej niż rok temu. Co dziesiąta rozmowa przeprowadzana jest w języku obcym: angielskim, włoskim lub niemieckim. Teraz telefoniczną rezerwacje biletów Centralwings można przeprowadzić także po francusku.

- Jeszcze w tym roku wchodzimy na rynek francuski, otwieramy pierwsze regularne połączenie Centralwings pomiędzy Polską a Francją, nasze samoloty polecą do Lille. Uznaliśmy więc, że konieczne jest rozszerzenie oferty Call Center. Chcemy, by nasi pasażerowie ze wszystkich krajów Unii, do których latamy, mogli korzystać z usług konsultantów - mówi Iza Bogus, rzecznik prasowy Centralwings.

Konsultanci w Centrum Obsługi Centralwings przez 24 godziny na dobę udzielają informacji o lotach, sprzedają bilety, wprowadzają zmiany w istniejących rezerwacjach (np. zmianę nazwiska pasażera), współpracują z biurami podróży. Liczba sprzedawanych przez nich biletów stanowi około 6 proc. wszystkich sprzedawanych biletów Centralwings. Głównym kanałem sprzedaży pozostaje nadal Internet. Poprzez stronę www.centralwings.com pasażerowie kupują prawie 80 proc. biletów.

Od 1 października 2006 roku Centralwings wprowadza dodatkowy numer do Call Center: 0-801-080-112
Koszt rezerwacji biletu poprzez Call Center wynosi 15 PLN za pasażera.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com