TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Instytut Adama Mickiewicza ogłosił konkurs na opracowanie projektu koncepcyjnego gadżetu, który promować będzie kulturę polską. Propozycje można składać do 11 maja. W konkursie mogą wziąć udział studenci i absolwenci wydziałów projektowania, architektury oraz kierunków artystycznych szkół wyższych.
reklama
Jak poinformowała Magdalena Mich - rzeczniczka Instytutu, zadanie konkursowe polega na "stworzeniu gadżetu promującego Polskę jako kraju nowoczesnego i otwartego". Projekt powinien być interesujący oraz wywoływać pozytywne skojarzenia z kulturą polską. Zgłaszane mogą być dwa rodzaje prac - gadżet przeznaczony do szerokiej dystrybucji, przede wszystkim wśród młodych odbiorców oraz gadżet ekskluzywny, stworzony z myślą o wąskiej grupie międzynarodowych menedżerów, osób na kierowniczych stanowiskach.
Konkursowe projekty oceniać będzie jury w którego skład weszli m.in. dyrektor Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie - Joanna Mytkowska, dyrektor IAM - Paweł Potoroczyn, rzecznik prasowy IAM - Magdalena Mich, dziekan Wydziału Wzornictwa Przemysłowego ASP w Warszawie - Jerzy Porębski oraz prezes Fundacji Bęc Zmiana, Bogna Świątkowska. Nagrody w wysokości 20 tys. złotych (I miejsce), 10 tysięcy zł (II miejsce) i 5 tysięcy zł (III miejsce) ufundowane zostały przez IAM. Projekty wyróżnione w konkursie trafią do produkcji.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami