TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-11-05 - Amadeus - Traveltainment w polskich biurach podróży

Amadeus, dostawca technologii oraz rozwiązań dystrybucyjnych dla branży turystycznej poinformował, że rozwiązania firmy Traveltainment dostępne są też w Polsce.

reklama


Traveltainment jest liderem technologii internetowych w Austrii, Niemczech i Szwajcarii. W 2006 roku firma została przejęta w 100% przez Amadeus i obecnie należy do Amadeus Leisure Group. Głównym narzędziem Traveltainment, które oferuje Amadeus jest TravelOffice (TO). Aplikacja ta adresowana jest do biur podróży i pomaga wyszukiwać oferty wycieczek katalogowych, oferty last minute, hotele, loty czarterowe i domki wakacyjne.

Biura podróży dzięki TO mają dostęp do ofert ponad 30 polskich touroperatorów. TravelOffice posiada rozbudowany wybór atrybutów hoteli, między innymi: wyszukiwanie hoteli przy plaży, z widokiem na morze, ofert dla rodziców z dziećmi oraz singli. Aplikacja pomaga też odnaleźć dogodne miejsca do nurkowania, żeglowania, gry w golfa, jazdy konnej, a także dla klientów mających ochotę skorzystać z oferty wellness i spa.

Ireneusz Marganiec, prezes Amadeus Polska zaznaczył - Szczególną uwagę naszych klientów chcemy zwrócić na rozwiązanie TravelOffice, które zmienia strategię sprzedaży produktów turystycznych. Aplikacja pomaga agentowi w pierwszym, decydującym o sukcesie etapie sprzedaży - konsultacji i zbadaniu potrzeb klienta. Dostępne funkcjonalności umożliwiają sprawne porównanie różnych ofert turystycznych, uwzględniając przy tym wymagania klienta i finalne przedstawienie profesjonalnej oferty.

Pracownicy biur podróży mogą dodawać do systemu TO opinie klientów na temat miejsc podróży. Wszystkie komentarze zapisywane są w systemie TO i będą dostępne przy wyborze kolejnych ofert.

W przypadku pojawienia się braków w wynikach wyszukiwania oferty turystycznej, pracownik biura za pośrednictwem TO może zaproponować klientowi alternatywne propozycje.

Joanna Wójcik z firmy Traveltainment podkreśla - Często klienci są otwarci na to, co zaproponuje im pracownik biura podróży. Atutem TravelOffice jest tzw. "fuzzy-logic", co oznacza, że aplikacja znajduje również alternatywne propozycje na podstawie wcześniej wprowadzonych informacji i preferencji podróżującego.

Oferta z informacjami na temat podróży wyszukana w TravelOffice może zostać wydrukowana lub przesłana na adres mailowy klienta.

Wszystkie etapy wyszukiwania oferty turystycznej dostępne są w jednym panelu. Dzięki temu zarządzanie sprzedażą wycieczek jest sprawniejsze, natomiast pracownik biura podróży w elastyczny sposób może uwzględnić preferencje klientów.

Traveltainment posiada też aplikację Internet Booking Engine (IBE), która dostępna jest dla indywidualnych użytkowników za pośrednictwem stron internetowych.

Amadeus dostarcza rozwiązania w zakresie dystrybucji, technologii informatycznych oraz obsługi punktów sprzedaży na rynku turystycznym. Docelowymi grupami klientów są: linie lotnicze, hotele, wypożyczalnie samochodów, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi, firmy oferujące wycieczki morskie, firmy ubezpieczeniowe oraz touroperatorzy, a także biura podróży i turyści indywidualni. Oferowane rozwiązania pogrupowane są na cztery kategorie: Distribution & Content, Sales & e-Commerce, Business Management, Services & Consulting.

Amadeus ma swoje biura: w Madrycie, gdzie jest siedziba główna firmy oraz dział marketingu, Nicei z działem rozwoju i Erding z działem operacyjnym — centrum przetwarzania danych, a także biura regionalne w Miami, Buenos Aires i Bangkoku. W sumie firma Amadeus świadczy swoje usługi w 76 krajach.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com