TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-08-11 - Pasażerowie nie mogą domagać się odszkodowań od przewoźników

Pasażerowie, których loty miały odbyć się 10 sierpnia 2006 roku, a nie odbyły się, lub zostały opóźnione nie mogą domagać się odszkodowań od linii lotniczych - przypomina Tomasz Kądziołka, prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego.

reklama


Zgodnie z rozporządzeniem Unii Europejskiej, pasażer może żądać od przewoźnika rekompensaty jedynie w przypadku lotu odwołanego lub opóźnionego z winy linii. Za wczorajszą sytuację na europejskich lotniskach winy nie ponosi nikt - to, co się wydarzyło było zdarzeniem losowym (powodowanym siłą wyższą).

Dlatego Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego apeluje do pasażerów, aby niepotrzebnie nie ubiegali się o odszkodowania za bilety.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com