TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Pasażerowie, których loty miały odbyć się 10 sierpnia 2006 roku, a nie odbyły się, lub zostały opóźnione nie mogą domagać się odszkodowań od linii lotniczych - przypomina Tomasz Kądziołka, prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego.
reklama
Zgodnie z rozporządzeniem Unii Europejskiej, pasażer może żądać od przewoźnika rekompensaty jedynie w przypadku lotu odwołanego lub opóźnionego z winy linii. Za wczorajszą sytuację na europejskich lotniskach winy nie ponosi nikt - to, co się wydarzyło było zdarzeniem losowym (powodowanym siłą wyższą).
Dlatego Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego apeluje do pasażerów, aby niepotrzebnie nie ubiegali się o odszkodowania za bilety.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami