TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-05-10 - "Weekend za pół ceny" w Gdańsku: podsumowanie

Gdański "Weekend za pół ceny" zakończył się efektem nie do końca zadowalającym. Włodarze miasta, restauratorzy i hotelarze podsumowali już pierwszą edycję akcji.

reklama


W gdańskiej akcji uczestniczyło blisko 80 restauracji, pubów, hoteli oraz muzeów. Akcja cieszyła się wielkim zainteresowaniem. Większość uczestników wyraziła chęć organizacji kolejnego taniego weekendu, ale na innych zasadach. Organizatorzy mówią, że część lokali nie wywiązała się z umowy.

Turyści niezadowoleni są głownie z usług gastronomicznych. Twierdzą, iż podawano im mniejsze porcje po wyższych cenach. W dodatku jedzenie było mniej apetyczne. Najwięcej zażaleń wpłynęło na trzy lokale: Cafe Ferber, Latający Holender i Brovarnia.

Restauratorzy widzą jednak inny aspekt. Twierdzą, że trudno było sprostać wszystkim oczekiwaniom klientów. W dodatku niektórzy klienci byli wulgarni i nie słuchali tłumaczeń, bili się o stoliki.

Maciej Lisicki, pomysłodawca akcji i wiceprezydent Gdańska informuje, że kolejna edycja "zniżkowego" weekendu się odbędzie, ale na innych warunkach. Restauratorzy postulują, by po pierwsze sprzedawać za pół ceny tylko wybrane pozycje z menu, po drugie, aby wyłączyć z promocji alkohol. Padła również propozycja, aby nie dopuścić do kolejnej akcji lokali, które w kwietniu oszukiwały.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com