TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2005-09-28 - "Polski hydraulik sprzedany" - ciąg dalszy

Niedawno informowaliśmy o pojawieniu się wizerunku "polskiego hydraulika" wykorzystanego w kampanii POT, w gazetkach promocyjnych firmy Semax S.A. Nasze wątpliwości wzbudziło prawo firmy odzieżowej do dysponowania zdjęciem które promowało Polskę za granicą.

reklama


Sprawa została ostatecznie wyjaśniona. Przedstawicielka Polskiej Organizacji Turystycznej, pani Kamila Łuczyńska - Wilczek poinformowała, że wizerunek został sprzedany firmie Semax, która ma prawo korzystania z niego do celów promocji własnych wyrobów.

Pisaliśmy o tym: //www.tur-info.pl/p/ak_id,26774,,semax,polski_hydraulik,pot.html



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com