TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Szacuje się, że polskie samorządy wydadzą na promocję w 2004 roku około 100 milionów złotych. Będą dzięki tym pieniądzom przyciągać turystów oraz inwestorów.
reklama
Na promocje w 2004 roku Warszawa wyda 5 mln złotych, Kraków - 3,1 mln zł, Łódź - 1 mln zł, Gdynia - 700 tys. zł, Kielce - 696 tys. zł.
Jednak kwoty którymi dysponują samorządy w 2004 roku to nic, w porównaniu ze środkami, które większość miast będzie mogło przeznaczyć na promocje w 2005. Przykładowo, Białystok w 2004 roku właściwie nie promował miasta (miał do dyspozycji 380 tys. zł), a w przyszłym roku chce tylko na promocję wydać niemal 700 tysięcy złotych.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami