TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Do 14 grudnia Polska będzie reklamowana na antenie telewizji CNN International. W tym czasie CNN będzie pokaże dwa spoty reklamowe po 30 sekund 625 razy.
reklama
Jeden spot będzie zachęcał do inwestowania w Polsce i drugi pokaże polskie atrakcje turystyczne. W pierwszym telewidzowie zobaczą sekwencję zdjęć przedstawiających warszawskie ulice, giełdę oraz studentów siedzących przed uniwersytetem. Młody mężczyzna, bohater spotu przekonuje, że Polska jest krajem zdolnych, wykształconych ludzi i dobrym miejscem do inwestowania. Drugi spot pokaże m.in: pomnik Fryderyka Chopina w Warszawie, fontannę Neptuna w Gdańsku, krakowski rynek, paralotniarzy w Zakopanem, Tatry, konną przejażdżkę nad brzegiem morza Bałtyckiego czy regaty windsurfingowe w zatoce Puckiej.
Uzupełnieniem tej kampanii będą banery reklamowe prezentowane na stronach internetowych CNN. Ponadto 6 - 13 października CNN wyemituje serię programów telewizyjnych pod tytułem "Eye on Poland", poświęconych polskiej gospodarce, polityce, kulturze, turystyce.
Akcja w CNN realizowana jest przy współpracy Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Polskich Linii Lotniczych LOT.
Koszt produkcji spotów został w całości pokryty przez CNN, a partnerzy przedsięwzięcia za 600 tysięcy dolarów wykupili czas antenowy na emisję dwóch spotów - poinformowała Nina Kowalewska-Motlik, przedstawiciel handlowy CNN na Polskę.
Aleksandra Piątkowska, dyrektor departamentu dyplomacji publicznej i kulturalnej MSZ, podkreślała, że Polska będzie pokazana jako kraj stabilny, europejską demokrację z bogatą tradycją, kulturą i historią, ale także kraj nowoczesny, dynamiczny, otwarty, wiarygodny partner NATO i UE.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami