TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-07-13 - Itaka reklamuje się z Novem

Firma Novem realizuje kampanię dla Biura Podróży Itaka. Działania oparte na reklamie rozliczanej za efekt prowadzone są w internecie od 12 lipca br. Celem programu jest promocja oferty last minute Biura Podróży Itaka. Firmy współpracują w zakresie marketingu internetowego prawie dwa lata.

reklama


Sieć afiliacyjna Novem przygotowała dla Biura Podróży Itaka kampanię promującą oferty last minute. Wśród propozycji znajdują się wyjazdy do Grecji, czy wczasy w Bułgarii. Model efektywnościowy kampanii ma na celu skierowanie użytkownika na stronę biura podróży. Program jest rozliczany na zasadach CPC (Cost Per Click). Reklama jest rekomendowana dla serwisów o tematyce turystycznej, podróżniczej i geograficznej. Dla wydawców przygotowano zestaw ciekawych kreacji flashowych, które wzbogacą zawartość strony w czasie wakacyjnym.

Novem współpracuje z Itaką prawie dwa lata. Firma realizuje działania reklamowe dla biura podróży w internecie. Najczęściej należą do nich kampania AdWords w wyszukiwarkach oraz reklama displayowa i mailingowa w portalach internetowych. Sieć afiliacyjna Novem zrzesza kilkadziesiąt tysięcy serwisów internetowych, które mogą korzystać z ponad 100 uruchomionych programów partnerskich rozliczanych w modelu "płać tylko za efekt". Firma oferuje usługi doradcze w zakresie budowania strategii marketingu internetowego oraz służy stałym wsparciem w zakresie realizacji kampanii reklamowych w sieci.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com