TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-05-31 - Fast foody zmieniają taktykę?

Światowe koncerny zajmujące się fast foodami boleśnie odczuły zmianę przyzwyczajeń żywieniowych konsumentów.

reklama


Czwarty kwartał 2002 r. przyniósł McDonald's-owi stratę w wysokości 344 mln dol. (po raz pierwszy od 48 lat). W 2003 r. zysk polskiego oddziału McDonald's wyniósł 12 mln zł wobec 20 mln zł zysku notowanych wcześniej, mimo że w sieci przybyło nowych restauracji.

Koncerny (taktykę zmienia także m.in. KFC) postanowiły zmodyfikować swoje menu: obok frytek, pizzy czy hamburgerów pojawiają się sałatki warzywne czy soki owocowe. Sympatyczny klown Roland McDonald będzie wkrótce (ubrany w strój gimnastyczny i z gwizdkiem w ręku) przekonywać dzieci, że jedzenie w restauracjach typu fast food może być zdrowe. PepsiCo. zapowiada wkrótce wprowadzenie do polskich sklepów soków bez cukru oraz odtłuszczonych chipsów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com