TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Linie lotnicze British Airways zastanawiają się nad wycofaniem się ze sponsorowania angielskiej reprezentacji piłkarskiej. Powód? Ulubione linie lotnicze świata nie chcą byc kojarzone z porażką. Po kolejnej przegranej Anglików w ćwiercfinale mistrzostw świata British Airways nie chce uchodzić za ćwierćfinalistę, ale za światowego lidera - powiedział w telewizji Sky News sportowy komentator Ellis Cashmore.
reklama
Podobnego zdania jest ekspert od marketingu w sporcie Allyson Stewart-Allen: - Nawet tak duży przewoźnik jak BA ma ograniczone środki na sponsoring, dlatego będzie starał się wydać je tam, gdzie jak sądzi najwięcej osiągnie. Wedlug niego prawdziwym powodem jest chęć sponsorowania przez BA olimpiady w 2012 roku w Londynie, ponieważ jest to impreza wybiegająca w przyszłość i rozwojowa.
Football Association - angielski związek piłki nożnej rozglada się już za nowym sponsorem. Jak na razie Nationwide i PepsiCo zdecydowały, że nie będą sponsorowały reprezentacji Anglii po tegorocznym mundialu w Niemczech. Nad nową formułą dalszej współpracy FA prowadzi rozmowy z McDonaldsem.
Zdaniem komentatorów pozycja przetarhowa FA osłabła wskutek rezygnacji Davida Beckhama z funkcji kapitana druzyny przegranej Anglii w ćwierćfinałowym meczu z Portugalią.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami