TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
2005-11-25 - Polska promowała się na WTM 2005 w Londynie!
W dniach 14-17.11.2005 r. w Londynie odbyły się międzynarodowe targi turystyczne World Travel Market - jedna z największych i najbardziej znaczących imprez turystycznych w Europie. Targi te z założenia mają charakter branżowy - są więc miejscem spotkań i negocjacji międzynarodowych firm.
reklama
Na tegorocznej imprezie Polska promowała się pod hasłem "Spotkajmy się w Polsce" na 243m2 powierzchni wystawienniczej. Stoisko polskie już po raz trzeci było skonstruowane modułowo - promowały się na nim zarówno organizacje i regiony, jak i polskie hotele i organizatorzy turystyki.
Podobnie jak w latach ubiegłych polskie stoisko zostało bardzo wysoko ocenione zarówno przez samych wystawców jak i przez odwiedzających targi gości. Mówiąc o nim podkreślano przede wszystkim jego nowoczesność i przestronność, ale również funkcjonalność.
W ramach polskiego stoiska narodowego swoją ofertę prezentowały:
- organizatorzy turystyki przyjazdowej:
- Polskie Biuro Podróży ORBIS Sp. z o.o.
- Furnel Travel International,
- Mazurkas Travel,
- Travel Projekt,
- CB International,
- Travel Bank,
- Biuro Turystyki Aktywnej Kompas,
- biuro podróży TRIP Zakopane,
- Intercrac,
- Jan-Pol,
- Orbis Travel Kraków,
- Orbis Travel Zakopane,
- Mega Travel.
- hotele i sieci hotelowe:
- Grupa Hotelowa ORBIS S.A.,
- Hotel Bursztynowy Pałac,
- Morskie Centrum Odnowy Biologicznej Promenada,
- Przedsiębiorstwo Turystyczne Łódź,
- Hostel Service,
- Hotele Holiday Inn Kraków, Wrocław, Gdańsk,
- PUHiT (Hotele Start),
- Hotel Qubus.
- atrakcje turystyczne:
- Kopalnia Soli Wieliczka - Trasa Turystyczna
- inne:
- Miasto Kraków,
- Miasto Gdańsk,
- Miasto Wrocław,
- Miasto Łódź,
- Dolnośląska Organizacja Turystyczna,
- Opolska Regionalna Organizacja Turystyczna,
- Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego,
- Małopolska Organizacja Turystyczna,
- Stołeczne Biuro Informacji i Promocji Turystycznej,
- Samorząd Województwa Mazowieckiego.
Podczas targów zwiedzający polskie stoisko najczęściej pytali o Polskę ogólnie - o jej położenie, klimat, pogodę, infrastrukturę drogową, miejsca godne odwiedzenia, polską kuchnie i szeroko rozumianą gastronomię oraz o dostępność tanich linii lotniczych w Polsce.
Zainteresowanie zwiedzających budziła:
- turystyka kulturowa i pobyty w polskich miastach (Kraków, Warszawa, Poznań, Wrocław, Łódź, Szczecin, Rzeszów oraz w mniejszym stopniu inne polskie miasta),
- oferty dla turysty indywidualnego,
- turystyka motywacyjna,
- uzdrowiska i SPA
- turystyka młodzieżowa,
- turystyka aktywna
- pakiety weekendowe
- incentive.
Stoisko polskie odwiedzali głównie touroperatorzy i biura podróży. Zanotowano także zwiększone zainteresowanie stoiskiem dziennikarzy brytyjskich, którzy byli najbardziej zainteresowani wypoczynkiem w dużych miastach (Kraków, Warszawa) i ciekawymi imprezami masowymi.
Zaskakujące na londyńskich targach było wzmożone zainteresowanie polskim stoiskiem narodowym hinduskich i arabskich touroperatorów chcących dowiedzieć się więcej o turystyce przyjazdowej do Polski (pobyty w dużych miastach i uzdrowiskach/spa).
Wróć do strony głównej
Pełna wersja
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami