TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2005-11-25 - Polska promowała się na WTM 2005 w Londynie!

W dniach 14-17.11.2005 r. w Londynie odbyły się międzynarodowe targi turystyczne World Travel Market - jedna z największych i najbardziej znaczących imprez turystycznych w Europie. Targi te z założenia mają charakter branżowy - są więc miejscem spotkań i negocjacji międzynarodowych firm.

reklama


Na tegorocznej imprezie Polska promowała się pod hasłem "Spotkajmy się w Polsce" na 243m2 powierzchni wystawienniczej. Stoisko polskie już po raz trzeci było skonstruowane modułowo - promowały się na nim zarówno organizacje i regiony, jak i polskie hotele i organizatorzy turystyki.

Podobnie jak w latach ubiegłych polskie stoisko zostało bardzo wysoko ocenione zarówno przez samych wystawców jak i przez odwiedzających targi gości. Mówiąc o nim podkreślano przede wszystkim jego nowoczesność i przestronność, ale również funkcjonalność.

W ramach polskiego stoiska narodowego swoją ofertę prezentowały:
- organizatorzy turystyki przyjazdowej:


- hotele i sieci hotelowe:

- atrakcje turystyczne:

- inne:


Podczas targów zwiedzający polskie stoisko najczęściej pytali o Polskę ogólnie - o jej położenie, klimat, pogodę, infrastrukturę drogową, miejsca godne odwiedzenia, polską kuchnie i szeroko rozumianą gastronomię oraz o dostępność tanich linii lotniczych w Polsce.

Zainteresowanie zwiedzających budziła:
- turystyka kulturowa i pobyty w polskich miastach (Kraków, Warszawa, Poznań, Wrocław, Łódź, Szczecin, Rzeszów oraz w mniejszym stopniu inne polskie miasta),
- oferty dla turysty indywidualnego,
- turystyka motywacyjna,
- uzdrowiska i SPA
- turystyka młodzieżowa,
- turystyka aktywna
- pakiety weekendowe
- incentive.

Stoisko polskie odwiedzali głównie touroperatorzy i biura podróży. Zanotowano także zwiększone zainteresowanie stoiskiem dziennikarzy brytyjskich, którzy byli najbardziej zainteresowani wypoczynkiem w dużych miastach (Kraków, Warszawa) i ciekawymi imprezami masowymi.

Zaskakujące na londyńskich targach było wzmożone zainteresowanie polskim stoiskiem narodowym hinduskich i arabskich touroperatorów chcących dowiedzieć się więcej o turystyce przyjazdowej do Polski (pobyty w dużych miastach i uzdrowiskach/spa).



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com