TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-07-22 - Akcja promocyjna Krakowa

Kraków od jesieni rozpoczyna ogólnopolską akcję promocyjną. Ponieważ nie ma na ten cel zbyt dużo środków finansowych, reklama będzie ograniczona do internetu i regionalnych mediów. Reklama będzie widoczna głównie w Warszawie i miastach Dolnego Śląska.

reklama


Przeprowadzenie tej akcji jesienią ma swój cel - można w ten sposób przedłużyć sezon turystyczny w Krakowie - przyciągnąć turystów weekendowych, głównie ludzi młodych. Na razie jeszcze nie ustalono jakie hasła będą reklamować miasto ani ile bilboardów zostanie wykupionych Szczegóły poznamy dopiero za około miesiąc. Jeżeli chodzi o stronę internetową Krakowa, to w planach jest zamieszczanie tam informacji o imprezach w mieście i ofertach pobytu. Informacje te zostaną opracowane przez biura podróży i właścicieli hoteli.

Na całą promocję miasto zamierza wydać 240 tys. zł - to dlatego stawia na internet i media regionalne, natomiast ograniczy do minimum ilość bilboardów, które są bardzo drogie.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com