TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-09-09 - Już jest nowy Katalog Usług Amadeus

Amadeus, partner w dziedzinie technologii dla dostawców, sprzedawców oraz odbiorców usług turystycznych, wprowadził nowy Katalog Usług Amadeus. Katalog ma ułatwić klientom wybór i korzystanie z opracowanych pakietów usług, które uzupełniają ofertę produktową firmy.

reklama


Jak powiedziała Agnieszka Kędzior, Customer Suport Manager, przez ponad 16 lat obecności firmy na polskim rynku, wprowadzane są technologie, które umożliwiają klientom działanie w branży turystycznej. Chcąc wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom, firma oferuje także wsparcie usługowe w zakresie HelpDesku - funkcjonalnego i technicznego, a także dobrze znane w branży szkolenia systemowe. Równie ważne w procesie wdrażania oraz adaptacji nowych produktów są również konsultacje specjalistyczne.

W katalogu umieszczono szczegółowe opisy oferowanych na polskim rynku usług Amadeus, które umożliwiają klientom dostosowanie oferty produktowej do ich osobistych potrzeb. Portfolio usług Services & Consulting, opracowano z myślą o polskich firmach z branży turystycznej. Jest dopełnieniem rozwiązań i produktów z kategorii Distribution & Content, Sales & e-Commerce, Business Management. Oferowane usługi:

Usługi Customer Suport - wsparcie klienta od chwili decyzji o wyborze produktu, poprzez proces wdrożenia oraz adaptacji nowego rozwiązania - konsultanci Amadeus dzielą się swoim doświadczeniem, znajomością rynku usług turystycznych, biznesowych, a także wiedzą IT.

Usługi szkoleniowe - oferta szkoleń katalogowych w trybie stacjonarnym oraz na prośbę zainteresowanych szkolenia mogą się odbyć w siedzibie Amadeus i w biurze klienta. Korzystne dla użytkowników systemu są darmowe szkolenia online dostępne w ramach rozwiązania Amadeus e-Learning, a także najnowszy rodzaj tzw. szkoleń wirtualnych, które są prowadzone za pośrednictwem internetu przy uczestnictwie trenera.

Usługi Help Desk - Amadeus oferuje pomoc i wsparcie funkcjonalne, a także techniczne użytkownikom systemu. Usługi Help Desku (telefoniczne bądź online) są dostosowane do lokalnych wymogów oraz oczekiwań polskiego rynku. Najważniejszym czynnikiem determinującym prace w tym zakresie są potrzeby klienta, stąd w ofercie znalazły się także indywidualne konsultacje systemowe w biurze zainteresowanego.

Pełną wersję katalogu można odnaleźć na stronie Amadeusa.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com