TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-05-25 - Wykreować markę

Za jeden z potencjalnych, najsilniejszych atutów naszego kraju uważa się turystykę. Jednocześnie przeprowadzone badania wskazują na brak w Polsce silnych turystycznych czy para-turystycznych marek. Wyjątkiem jest tu Wieliczka, która wśród 30 najlepszych polskich marek zajęła 12 pozycję.

reklama


Marka produktu jest według marketingowców m.in. gwarancją dla klienta otrzymania dobrej jakości produktu lub usługi i pozwala zrezygnować z konkurowania ceną. Marka ułatwia także plasowanie turystycznej oferty w świadomości turysty.

Marka turystyczna powinna służyć dwóm, podstawowym celom - identyfikacji marki i wyróżnieniu spośród konkurencji. Identyfikacja marki nawiązuje do wiedzy turystów którzy już kiedyś skorzystali z danej oferty. Po analizie potrzeb i oczekiwań klientów treść przekazu reklamowego należy ułożyć w ten sposób, by przyciągnąć uwagę turysty i wzbudzić u niego zainteresowanie skorzystaniem z danej usługi.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com