TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-09-10 - TUI Poland podjęło współpracę w Hill & Knowlton Poland

TUI Poland rozpoczęło 1. września 2009 współpracę z Hill & Knowlton Poland. Agencja jest odpowiedzialna za media relations, a także prowadzenie biura prasowego dla marek, które znajdują się w portfolio TUI Poland: TUI oraz Scan Holiday. Umowa została zawarta na 3 lata.

reklama


Hill & Knowlton Poland jest oddziałem jednej z międzynarodowych agencji Public Relations. Firma obsługiwała już podmioty z sektora turystycznego - w latach 2005-2007 współpracowała m.in. ze Scan Holiday.

TUI jest marką o czterdziestoletnim doświadczeniu, która zajmuje się usługami turystycznymi. W Polsce działa od 1991 roku. Oferta TUI jest dostępna w 45 biurach TUI CP oraz blisko 500. biurach agencyjnych. TUI wchodzi w skład TUI Travel PLC.

Scan Holiday znajduje się w portfolio TUI i jest marką posiadającą 14-letnią tradycję oraz doświadczenie na rynku polskim. To jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na naszym rodzimym rynku turystycznym. Scan Holiday posiada w kraju ok. 25 salonów własnych oraz franchisingowych i współpracuje z ok. 500 biur agencyjnymi.

Hill & Knowlton, Inc., została założona w roku 1927. Posiada 73 biura w 41 krajach na całym świecie. Hill and Knowlton wchodzi w skład WPP, jednej z grup medialnych. Hill & Knowlton działa w Polsce od roku 1998 poprzez agencję Feedback / Hill & Knowlton (obecnie Hill & Knowlton Poland) założoną w roku 1994 przez Agnieszkę Dziedzic i Katarzynę Lutkiewicz. Firma zajmuje się wsparciem firm we wszystkich dziedzinach komunikacji: oferuje PR korporacyjny, Public Affairs, PR produktu, Healthcare PR, zarządzanie sytuacjami kryzysowymi oraz komunikację wewnętrzną. Z usług agencji korzystają m.in. BGN, Boeing, Energizer, Galeria Mokotów, GSK, Kompania Piwowarska, Michelin, Nokia, Novartis, Pepsi Americas, TomTom, Wacom, Wilkinson oraz Złote Tarasy.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com