TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Przedstawiciele biznesu są zdania, że stolica powinna wypracować markę, z którą będzie kojarzona. Wpłynie to na lepszy rozwój miasta.
reklama
Aleksander Krzyżowski, dyrektor generalny Stowarzyszenia ProMarka uważa, że dopiero dzięki marce miasto jest rozpoznawane a jego nazwa budzi skojarzenia. Warszawa na pewno nie powinna się ścigać z Krakowem na zabytki ani z Pragą jako miejscem na weekend, bo przegra. Można próbować kreować modę na Warszawę jako nowe miejsce turystyczne. Albo zaprezentować się jako miasto, w którym warto robić interesy. Trzeba znaleźć atuty pasujące do tej koncepcji, np. ofertę sal konferencyjnych. Nie można jednak mówić np., że tu nie ma tu korków, bo będziemy niewiarygodni.
Organizacja hotelarzy Warsaw Destination Allians prowadziła na zachodzie Europy kampanię reklamową, ale była ona niewystarczająca. Zdaniem Aleksandra Krzyżowskego wizerunek Warszawy może poprawić staranie się o organizację wystaw typu Expo, nawet jeśli miast na nich nie zarobi.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami