TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły nowoczesną usługę internetową dla pasażerów. Polski przewoźnik jako jeden z pierwszych wykorzystał inteligentne propozycje awatarów do elektronicznej obsługi klienta.
reklama
Na stronie internetowej LOT-u można spotkać się z Wirtualną Stewardessą. Ta elektroniczna postać odpowie na wiele nurtujących pytań związanych m.in. z rezerwacją, zakupem biletu, bagażem i inne. Inteligentny Awatar InteliWISE obsłuży niezliczoną ilość klientów i jest do dyspozycji pasażerów przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku.
Technologia InteliWISE opiera się na połączeniu algorytmów sztucznej inteligencji, komputerowego, dynamicznego przetwarzania obrazu i syntezie mowy. Firma InteliWISE jako pierwsza na świecie stworzyła wirtualną osobę, łącząc 3 te technologie.
Stewardessę można znaleźć na stronie internetowej przewoźnika w prawym górnym rogu.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami