TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-12-13 - TUI Poland kupiło akcje Centrum Podróży S.A.

W dniu dzisiejszym (13.12) TUI Poland dokonało zakupu akcji Centrum Podróży S.A. Zrealizowana transakcja jest elementem strategii spółki związanej z budową multibrandowej sieci sprzedaży.

reklama


Celem inwestycji jest wzmocnienie sieci dystrybucyjnej, zwiększenie obecności w galeriach handlowych w Polsce oraz zbudowanie sieci agencyjnej jako czwartego kanału dystrybucji naziemnej (firmowe biura własne TUI CP, firmowe biura franchisingowe TUI CP, biura agencyjne i własne biura agencyjne Centrum Podróży).

Jak powiedział Marek Andryszak, Prezes TUI Poland, Centrum Podróży jako lider na rynku agencyjnym był najlepszym partnerem do tego rodzaju inwestycji.

W spółce Centrum Podróży pozostaje jej założyciel i obecny Prezes Bertrand Jasiński, który po zrealizowanej transakcji powiedział: "strategią spółki Centrum Podróży jest budowanie ogólnopolskiej naziemnej sieci multibrandowej. Po ponad rocznych negocjacjach z TUI Poland jako udziałowcy spółki uznaliśmy, iż korzystniej będzie ją rozwijać wspólnie z TUI".

TUI Poland planuje dalej rozwijać sieć Centrum Podróży. Strategia ta będzie realizowana poprzez otwieranie nowych lokalizacji. Już w styczniu 2011 roku sieć Centrum Podróży zostanie poszerzona o 4 nowe punkty sprzedaży.

Centrum Podróży działa na rynku od 2002 roku. Spółka posiada obecnie 8 lokalizacji w strategicznych centrach handlowych na terenie kraju (Warszawa: dwa biura w Galerii Mokotów oraz jedno w Złotych Tarasach, Wrocław - Arkady Wrocławskie, Park Handlowy Bielany, Poznań - Galeria Malta, Zielona Góra - Focus Park, Gorzów Wielkopolski - Galeria Askana). Sezon turystyczny 2009/2010 spółka zakończyła 20% wzrostem, przy tej samej bazie punktów sprzedaży, realizując sprzedaż wycieczek na poziomie 39 mln i wysyłając na wyjazdy zagraniczne 16.500 tysiąca turystów. Centrum Podróży jest brokerem. Koncentruje się na sprzedaży oferty wybranych touroperatorów, oferując ją do klientów ze średniej i wyższej półki. Prowadzona strategia marketingowa stawia na budowę lojalności.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com