TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Pomiędzy klientami biura podróży Travelplanet największą grupę stanowią Warszawiacy (27 proc). Drugi w kolejności ilości klientów jest Wrocław (8 proc.).
reklama
Za kontakt z klientami odpowiada 30 pracowników call center. Klienci otrzymują bilety i vouchery do domu lub odbierają je przed odlotem na lotnisku. Na ten rok spółka zapowiada osiągnięcie 20 mln zł zysku (rok wcześniej 9 mln zł, w 2002 3 mln zł). 90 procent przychodu Travelplanet pochodzi ze sprzedaży pakietów turystycznych, w skład których wchodzi pobyt i przelot.
Wiceprezes ds. sprzedaży, T.Moroz uważa, że upadki tradycyjnych biur podróży pomagają funkcjonować biurom sprzedającym usługi przez internet.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami