TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-10-05 - Pomysł na promocję: "Zakopane - modne miasto"

Zakopane wybiera nową strategię rozwoju. Jedną z propozycji jest to, aby stolica Tatr stała się miastem mody.

reklama


Krakowska firma Arena International Fashion Group zaproponowała, by z Zakopanego stworzyć miejsce prezentacji kolekcji najbardziej znanych kreatorów mody, porównywalnym z Paryżem lub Mediolanem. Pokazy mody nie byłyby uzależnione od zmian pogody i miałyby przyciągnąć turystów z zasobniejszych portfelem.

Hasłem promującym byłoby: "Zakopane - modne miasto". Niektórzy przedstawili wersję anglojęzyczną: "Zakopane - city of fashion" na "city of fasiąg". Jest to nawiązanie do wozu, który zabiera turystów do Morskiego Oka czy stoisk z oscypkami na Krupówkach. - W tym docinku tkwi zresztą trochę prawdy - na to, by w pogoni za nowymi atrakcjami nie zatracić dotychczasowego charakteru Zakopanego i tego, co przyciąga do niego turystów, zwracano uwagę także na zeszłotygodniowym spotkaniu - mówi Janusz Majcher.

Jan Gąsienica - Walczak, zastępca burmistrza Zakopanego, popiera pomysł mówiąc, że moda też jest częścią góralszczyzny. W ramach Dnia Ulicy Kościeliskiej odbywa się przecież konkurs na najlepiej ubraną gaździnę - "Przeziyracke skrzyni".

Jest to pierwszy pomysł na promocję miasta. - Mam już umówione osoby z kolejnymi propozycjami - mówi Janusz Majcher.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com