TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-05-06 - Marco Polo w rękach Netmedia S.A.

W kwietniu b.r. Netmedia S.A. podpisała dwie umowy zakupu łącznie 100% udziałów spółce Marco Polo Travel Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie.

reklama


Marco Polo Travel Sp. z o. o. uzupełni turystyczne portfolio Grupy kapitałowej Netmedia. Obecnie Netmedia SA posiada udziały w eHotele sp. z o.o. oraz w TAU Agencja Turystyczna sp. z o.o.

Portal Rejsy.pl należący do Marco Polo Travel sp. z o.o. dołączy do portali zarządzanych przez Netmedia takich jak Hotele.pl, BiletyLotnicze.com.pl, Wyjazdy.pl

Marka "Marco Polo" jest znana na polskim rynku turystycznym. W latach 90-tych Biuro Podróży Marco Polo zajmowało się głownie luksusowymi wyjazdami egzotycznymi i jako jedno z pierwszych w Polsce oferowało swoim Klientom wyjazdy do tak odległych zakątków świata jak Karaiby, Meksyk, Ameryka Południowa czy Seszele. Już w 1998 w ofercie firmy znalazły się rejsy wycieczkowe, a jednymi z pierwszych klientów byli uczestnicy ostatnich rejsów "Stefana Batorego".

Marco Polo Travel Spółka z o.o. powstała w roku 2003 kontynuując działalność Biura Podróży Marco Polo.



Źródło: Centrum Prasowe TUR-INFO.PL

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com