TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
InterContinental Hotels ma w planach zmianę wizerunki sieci hoteli Crowne Plaza. Chce też stworzyć nową sieć w Chinach.
reklama
Po tym jak przychody firmy w 2010 r. wzrosły o 6 proc. (do 1,6 mld dol.), a jej zysk sięgnął 397 mln dol wobec 64 mln dolarów straty w 2009 roku firma planuje inwestycje.
Obecnie obserwuje się ożywienie na rynku branży hotelarskiej. Firmy przestały oszczędzać na podróżach służbowych i rekreacyjnych. Recesja powoli ustępuje. W tak sprzyjających warunkach sieć InterContinental chce zaatakować rynek w Chinach. Firma zaplanowała zwiększenie swojej obecność dzięki utworzeniu nowej marki hoteli, pozycjonowanej między Crowne Plaza a InterContinental.
W ubiegłym roku grupa otwarła 24 obiekty hotelowe w 17 miastach. Nowe lokale chce stworzyć w trakcie najbliższych kilku lat w: Chinach, Indiach oraz na Bliskim Wschodzie.
Spółka chce też odświeżyć markę Crowne Plaza zamykając 40 starszych hoteli i otwierając ponad setkę nowych. Zamierza ponadto sprzedać New York hotel InterContinental Barclay.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami