TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2005-03-10 - Konferencja na temat "Creative Tension"

25 lutego w Warszawie w hotelu Holiday Inn miała miejsce konferencja pt. "Twórcze napięcie - idea przewodnia dla budowania marki dla Polski. Jak rozumiemy tę ideę i jak chcemy ją wykorzystać w promocji turystyki polskiej", która została zorganizowana przez Polską Organizację Turystyczną.

reklama


Celem tego spotkania było pobudzenie branżowej dyskusji na temat projektu "Marka dla Polski", który został przedstawiony 6 grudnia 2004 roku w Sejmie RP.

W konferencji wzięło udział ok. 70 osób z branży turystycznej oraz władz samorządowych. Tematyka konferencji nie wzbudziła jednak zainteresowania wśród przedstawicieli rządu i parlamentu. Bez poparcia ze strony właśnie tych osób cała idea "twórczego napięcia" może skończyć tak jak kilka poprzednich niezrealizowanych koncepcji promocji Polski.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com