TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Od października w menu sieci restauracji Sphinx znalazły się dwie nowe potrawy. Wprowadzeniu nowości towarzyszy promocja "Podwójny strzał", która rozpoczęła się 8 października i potrwa sześć tygodni.
reklama
Promocję "Podwójny strzał" wspiera kampania radiowa i internetowa. Spoty emitowane będą w radiu Eska i Eska rock oraz w wybranych rozgłośniach regionalnych. Kampania internetowa pojawi się na portalu WP.pl oraz stronie www.sphinx.pl. Dodatkowo w restauracjach wykorzystane zostaną materiały typu POS (place-maty, plakaty, bannery, table standy i wkładki do kart menu).
Nowe zestawy to Tajniak i Agent. Ich nazwy dopasowano do tematyki filmu "Tajne przez Poufne". Motywem łączącym informowanie o nowościach jest najnowsza komedia sensacyjna braci Coen.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami