TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Rozpoczęła się nowa kampania promocyjna tanich linii lotniczych Centralwings, która potrwa od 14 do 19 maja. Działania reklamowe swoim zasięgiem obejmą ponad 2 817 000 gospodarstw domowych na terenie całej Polski.
reklama
Kampania pod hasłem "Wszędzie blisko na lotnisko" skierowana jest do miast, w których mieszka pomiędzy 40 000 a 60 000 osób, na obszarze nie przekraczającym 100 kilometrów od lotnisk, z których korzysta Centralwings. Akcja polegać będzie na dystrybucji ulotek bezpośrednio do gospodarstw domowych.
Według Izy Bogus, rzecznika prasowego Centralwings, celem przewoźnika jest poinformowanie mieszkańców małych miast, które z lotnisk leży najbliżej ich miejsca zamieszkania. Zależy im również na tym, aby zaprezentować możliwości podróży z poszczególnych lotnisk oraz pokazać powszechną dostępność tanich lotów. Dzięki tej akcji odbiorcy mają przekonać się jak blisko mają na lotnisko i być może zaplanować podróż na wakacje samolotem.
Akcję promocyjną połączono z konkursem SMS. Warunkiem wzięcia udziału jest stworzenie i wysłanie hasła reklamowego dla polskich tanich linii lotniczych Centralwings pod numer 7037 (koszt SMS 0,50 netto/0,61 z VAT). Nagrodami w konkursie będą bilety lotnicze.
Akcja promocyjna "Wszędzie blisko na lotnisko" jest również wsparta reklamą w prasie ogólnopolskiej a także kampanią internetową na stronie internetowej przewoźnika. Po raz pierwszy w swoich działaniach promocyjnych przewoźnik wychodzi poza duże miasta.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami