TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Krakowskie hotele ostatnio coraz częściej padają ofiarami nieuczciwych gości. Sprawa dotyczy rezerwacji składanych poprzez e-mail.
reklama
Scenariusz jest prosty. Najpierw hotel otrzymuje mail z prośbą o rezerwację najczęściej z półrocznym wyprzedzeniem. Recepcjonistka podaje wolne terminy i otrzymuje maila zwrotnego z informacją o przesłaniu pieniędzy. Potem na miesiąc przed terminem rezerwacji hotel dostaje kolejna wiadomość, tym razem, że rezerwacja jest anulowana.
Jeśli mail o anulowania transakcji przyjdzie wcześniej niż 30 dni przed terminem planowanego przyjazdu gości, to hotel musi zwrócić 100% kwoty.
Proceder ten jest ostatnio bardzo popularny. Hotelarze oceniają, iż nie jest to zwykłe działanie turystów, ale metoda prania brudnych pieniędzy.
Cała sprawa utrudnia pracę recepcji i uniemożliwia właściwe zapełnienie wolnych miejsc w hotelu. Dodatkowo pracownicy hoteli odbierający muszą zwracać uwagę na składane mailem rezerwacje.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami