TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-04-14 - Fałszywe rezerwacje plagą w krakowskich hotelach?

Krakowskie hotele ostatnio coraz częściej padają ofiarami nieuczciwych gości. Sprawa dotyczy rezerwacji składanych poprzez e-mail.

reklama


Scenariusz jest prosty. Najpierw hotel otrzymuje mail z proÅ›bÄ… o rezerwacjÄ™ najczęściej z półrocznym wyprzedzeniem. Recepcjonistka podaje wolne terminy i otrzymuje maila zwrotnego z informacjÄ… o przesÅ‚aniu pieniÄ™dzy. Potem na miesiÄ…c przed terminem rezerwacji ho­tel dostaje kolejna wiadomość, tym razem, że rezerwacja jest anulowana.

Jeśli mail o anulowania transakcji przyjdzie wcześniej niż 30 dni przed terminem planowanego przyjazdu gości, to hotel musi zwrócić 100% kwoty.

Proceder ten jest ostatnio bardzo popularny. Hotelarze oceniają, iż nie jest to zwykłe działanie turystów, ale metoda prania brudnych pieniędzy.

Cała sprawa utrudnia pracę recepcji i uniemożliwia właściwe zapełnienie wolnych miejsc w hotelu. Dodatkowo pracownicy hoteli odbierający muszą zwracać uwagę na składane mailem rezerwacje.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com