TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Ilu turystów tyle możliwych problemów z nimi związanych, o czym najłatwiej przekonać się w rozmowie z personelem sprzątającym w obiektach hotelowych.
reklama
Według australijskiego portalu lastminute.com.au zajmującego się rezerwacjami, pomysłowość turystów nie zna granic.
Serwis wymienia ciekawe, a czasem dziwne żądania klientów. Do najzabawniejszych zaliczyć można z pewnością prośbę o wyniesienie łóżka z pokoju, zmianę pogody, czy prośby o zaklejenie okien taśmą. Jeśli te nie mogą być realnie spełnione przez np. pokojówki problemem często musi zająć się nawet manager, zależy to wszystko od rodzaju i upartości turysty.
Do częsty próśb należą też te dotyczące np. pożyczenia butów, czy oferty matrymonialne składane np. członkom personelu.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami