TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Została zawarta umowa między Fly.pl i Easygo.pl. Od teraz klientów obu portali turystycznych obsługiwać będzie jeden zespół konsultantów należący do EasyGo.pl.
reklama
To pierwsze tego typu zdarzenie w segmencie internetowych usług turystycznych. Obie spółki zachowują pełną niezależność prawną i organizacyjną, a świadczone usługi rozliczane będą na zasadzie outsourcingu.
Porozumienie ma podnieść skuteczność sprzedażową Fly.pl. Portal turystyczny EasyGo.pl jako jedyny z tzw. pierwszej trójki w polskiej e-turystyce zamknął rok 2008 dodatnim wynikiem finansowym. EasyGo.pl rok 2008 zamknął przychodem w wysokości 51,5 mln zł i zyskiem netto w wysokości 510 tys. zł.
Wydaje się pewnym i nieuchronnym, że branża polskiej e-turystyki zmierza w kierunku usług opartych o rezerwacje dokonywane samodzielnie przez klienta w czasie rzeczywistym. Aby tak się stało niezbędna jest jednak wysoka akceptacja społeczna dla takich transakcji oraz szeroka dostępność kart kredytowych z wysokim limitem dostępnych środków. Póki co, polski rynek zmienia się w tym zakresie systematycznie, ale powoli. Niezależnie od sprzedaży online wciąż idealnym rozwiązaniem jest więc sprzedaż internetowa oraz telefoniczna przy pomocy profesjonalnych konsultantów.
Fly.pl jest częścią niemieckiego potentata usług turystycznych firmy Comvel GmbH. Koncern oprócz Polski operuje na rynku niemieckim, austriackim i brytyjskim.
Spółka Comvel po dwóch latach funkcjonowania, dzięki zdobytym doświadczeniom, podjęła decyzję o modyfikacji strategii biznesowej.
- Wspólnie z szefostwem centrali Comvela bacznie obserwujemy cały rynek turystyczny. Zwłaszcza w kategorii skuteczności sprzedaży EasyGo.pl to bardzo otwarta i nowocześnie zorganizowana firma. Osiągane wyniki najlepiej pokazują jej możliwości, determinację i skuteczność działania. W naszej wspólnej ocenie to najlepsze turystyczne Contact Center w Polsce, dlatego cieszymy się, że rozpoczynamy naszą współpracę - powiedział Grzegorz Bosowski, dyrektor zarządzający Fly.pl.
Mateusz Kazieczko z EasyGo.pl jest przekonany, że jego firma doskonale poradzi sobie z podjętym zadaniem. - Nasze rozmowy trwały od kilku miesięcy. Mieliśmy więc czas na odpowiednie przygotowania. Na przełomie roku rozbudowaliśmy i odpowiednio przystosowaliśmy wszystkie systemy informatyczne i rezerwacyjne - oznajmił Kazieczko.
Obie strony nie zdradzają szczegółów finansowych związanych z podpisaniem umowy i sposobem rozliczania współpracy. Obaj szefowie zapewniają jedynie, że umowa jest korzystna i satysfakcjonująca dla obu stron.
Firmy gwarantują, że klienci nie zauważą żadnych zmian technologicznych. Jakość obsługi pozostanie identyczna dla obu obsługiwanych firm.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami